«Αυτό που ζητάμε είναι η πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας απ’ όλους, είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή, είτε για δίκτυο, είτε για διαμεσολαβητική εταιρεία», αναφέρουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους.
Στα αιτήματα της η Ομοσπονδία αναφέρει τα εξής:
-Άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.
-Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι. Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
-Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.
«Ο εκφοβισμός με διώξεις & αγωγές στοχεύει στην απαγόρευση της δημοσιοποίησης των απόψεών μας. Κανείς δεν μπορεί να μας φιμώσει. Το ταξί υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Για εμάς είναι η δουλειά μας. Για άλλους ένα ακόμη προϊόν», τονίζεται ακόμα.
«Το δημοκρατικό δικαίωμα των εκπροσώπων του κλάδου μας να έχουμε γνώμη και άποψη για τη δουλειά μας θα υπερασπιστούν στο δικαστήριο (8/11/18), ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών Αθανάσιος Βούρδα», καταλήγει η ανακοίνωση.
ηχοποιητες λεξεις
opel cascada cabrio τιμη
No comments:
Post a Comment